בניית אתר אינטרנט באמצעות וורדפרס

האינטרנט טומן בחובו הזדמנות לעסקים רבים להצליח. אין ספק כי כול עסק יכול למצוא את מבוקשו באינטרנט ולהשיג דרכו לקוחות חדשים. לצורך כך אנחנו צריכים שלעסק יהיה אתר אינטרנט איכותי שיתפקד בצורה הטובה ביותר. ככל שלאתר האינטרנט יש יותר גולשים כך אנחנו נגיע ליותר לקוחות. על כן חייבים להבטיח כי אתר האינטרנט של העסק שלכם יהיה איכותי. איכות האתר נמדדת בנוחות הגלישה בו, בתכנים המופיעים בו ובנוחות ממשק המשתמש שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות אתר זה באמצעות וורדפרס. וורדפרס היא מערכת קוד פתוח המאפשרת לנו לבנות את האתר בנוחות גדולה. יש להדגיש כי אין צורך בידיעת שפת הקוד מכיוון שוורדפרס מסודר כך שאפשר לבנות את האתר ללא תכנות. וורדפרס היא דרך נהדרת לבניית אתר או חנות וירטואלית והיא מאפשרת לנו לבנות אתרים בקלות רבה. כך אנחנו יכולים לבנות אתר איכותי שישיג תנועה רבה לאתר שלנו ויבטיח כי אתר האינטרנט שלנו יהיה רווחי.

הנגשת אתרים ווורדפרס – הילכו השניים יחדיו?

כאשר אנחנו בונים אתר וורדפרס אנחנו חייבים לחשוב על דברים רבים. אך כיום בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם אתם מעוניינים לבנות אתר חדש כדאי שתחשבו גם על הנגשת האתר שלכם. החוק מחייב כיום בעלי אתרים להנגיש את האתר שלהם לבעלי מוגבלויות. מי שלא ינגיש את האתר שלו צפוי לקנס של עד 75,000 ₪. קנס גדול היכול להשפיע על האתר ולהוביל לסגירתו. בין היתר צריך להנגיש את העמודים באתר, לדאוג כי הכתב יהיה קריא גם לעיוורים (באמצעות השמעתו של התוכן), לתת אפשרות להגדיל את הכתוב באתר לכבדי ראיה ועוד פעולות שנדרשות לפי החוק.

בניית אתר אינטרנט בוורדפרס – האם אפשר לבצע זאת לבד?

בנית אתר באמצעות וורדפרס היא אינה משימה מסובכת, אך בניית אתר איכותי זו כבר משימה קשה יותר. בטח אם אנחנו רוצים להנגיש את האתר אנחנו צריכים להיות בטוחים כי הנגשת האתר תהיה האיכותית ביותר שאפשר. אם אתם רוצים אתר איכותי שיספק לכם את המענה הטוב ביותר אתם צריכים לפנות אל חברה מקצועית שתבנה את אתר הוורדפרס. חברה איכותית תבנה לכם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר ותעזור לכם לבנות אתר איכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש. לא מומלץ לבנות אתר וורדפרס לבד מכיוון שנדרשת מומחיות רבה בכדי לבצע זאת ולדעת כיצד לעשות זאת ברמה הטובה ביותר.

מלבד המערכת של וורדפרס, ניתן לבנות אתרים גם במערכות של קוד סגור, כמו לדוגמה האתר של הצדיק. ישנן מערכות רבות לניהול ובניית האתר, ומומלץ להכיר את כל האפשרויות.

לאתר של הצדיק לחצו כאן.